Wednesday, September 23, 2009

خبر کوتاه بود

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی....اولین چیزی بود که بعد از شنیدن خبر تو ذهنم اومد

حدود 1 سال و نیم پیش بود، تو بخش موسیقی کتاب فروشی طرح نو بودم، پرسیدم کار جدید چی دارید. گفت : یک کار تلفیقی هست مال یه گروه مراکشی که سنتور دستان مشکاتیان هم توش هست، اول فکر کردم داره شوخی می کنه، گفتم جدی ؟ گفت آره می خواهی برات بذارم ؟ گفتم نه . همون یک جمله کافی بود برای خرید. اومدم خونه گوش کردم، رفتم دستان را گوش کردم...خودش بود، رفتم تو اینترنت ته و توی داستان را دربیارم...........هیچی. خیلی جدی هیچ چیزی درباره ی استفاده از تم های آلبوم دستان و شب، سکوت کویر که در این کار استفاده شده بود وجود نداشت، حتی در ویکی پدیا ! بالاخره هنرمند ایرانی چوبش را می خوره

ساناز زنگ زد، گفت یه خبر بد دارم، صداش ناراحت بود.....خبر کوتاه بود، پرویز مشکاتیان فوت کرد....مرد....درگذشت...چه فرقی می کنه ؟ رفت....

بهنود هم دیشب حدس زد که روزنامه های اصلاح طلب امروز صحفه آخر خودشون را به این موضوع اختصاص بدن، که دادن، چند سالی است که صفحه آخر روزنامه های اصلاح طلب با صفحه آگهی های فوت البته از نوع با کلاسش قابل جایگزینی سریع است. مسئول صفحه به ملت زنگ می زند و هر کسی که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن یادداشتی می نویسد که فلانی چقدر خوب بود و ...

فکر می کردم بیشتر از 54 سال داشته باشه.....امروز باید بیداد را باز گوش کرد

No comments:

Post a Comment